Ik heb weer is een tijdje niks van me laten horen.
Dat komt omdat ik te weinig reacties krijg naar mijn gevoel.
Ik ga waarschijnlijk dit verhaal op een andere site plaatsen, waar ik meer reacties krijg.. Voor de leden die dit verhaal nog verder willen lezen ff melden, dan meld ik ook meteen welke site ik em ga plaatsen...
En sorry voor het ongemak.
Kuskus.
haay meid,
ik wil even iets kwijt, maar dit doe k puur omdat ik dit niet helemaal snap. ik was een fan van je, WAS zoals je idd kan lezen.
ik heb dit verhaal losgelaten, om bepaalde redenen.
je plaats een verhaal hierop maar reageert zelden, 1 keer in de 3 maanden ofso, en soms langer niet. het is een leuke verhaal, maar niet leuk meer om te lezen als het maar eens in de tijd word geplaatst. we willen natuurlijk niet steeds weer in spanning blijven
en ik denk dat dat de reden is waarom je ook niet veel reacties meer krijgt.
ik zou zeggen, doe je verhaal maar op een andere site.
maar neem dan wel die tip mee van plaats met regelmaat.
zo hou je je fans bij je
in ieder geval, good luck met je verder leven,
Ma3asalama,
Heey schat,
Hoe gaat 't ? Lang niet gesproken hee!
Tis meer omdat ik het gevoel heb dat niemand dit verhaal leest...
Vandaar, maar miss ga ik het nog maar een keer proberen, maar willen jullie wel willen reageren, want ik krijg namelijk de kriebels van stille lezers en lezeressen. Ik weet niet of ik het goed doe, of slecht begrijp je dat ik dan naar reacties vraag.. Vandaar ook mijn traagheid! Mohiem als ik meer reacties krijg, schrijf ik gewoon door, want mijn fantasie barst! ..
haha safiee mij heb je weer terug !!
ik zal reageren elke keer, promisee,
ik blijf je dit keer trouw!, meshaa laat ons niet lang in spanning,
you know I hate that feeling.
en gaat gaat elhamdoulila, hoe is het met jou en alles?
en zeker man, lange tijd terug, jij was opeens spoorloos eh moezjriema, en mijn god twijfel niet zo over jezelf man, je doet het echt goed tbarkelah, je hebt talentm you go girl.
just go ahead dear,
x _________________ *~ Vetrouwen zit vergrendeld achter een slot, waarna de sleutel de eerlijkheid is..*~~
Geregistreerd op: Oct 31, 2007 Berichten: 281 Woonplaats: Wil je wel weten hea!!
Geplaatst: Vr Dec 04, 2009 4:48 pm Onderwerp:
Dat is de sjataan lieverd, daarom is het ook beter als ik nu ga, voordat er nog verkeerde dingen gaan gebeuren.
Ik leg de telefoon neer met een glimlach. Dat was Halima, een nieuwe collega. Echt een schat van een meid, en ze is ook nog is goed praktiserend. Masha’Allah! Ze doet bij ons de klantenservice. Zo komt ze niet in contact met mannen, want ze hoeft alleen de telefoon op te nemen. Toen Rachid haar voor het eerst zag, stelde hij zich voor en reikte haar een hand uit.. Ze had haar hand op haar hart geplaatst, en zei : ‘ Sorry broeder, ik kies er voor om je hand niet te schudden’. Rachid wist niet wat hij moest doen en zei maar ‘ Euhm, oke ik ben Rachid en welkom in ons bedrijf, ik ben de manager hier’. Ik vond dat zo mooi, dat ze zoveel geeft om haar gelooft, want wie denkt er tegenwoordig nog aan ons geloof. We zijn alle veel te veel bezig met het wereldse leven..
Halima vroeg of ik mee zou gaan naar een lezing in de moskee. Ik vond het een leuk idee, en kleden mezelf om. Ik droeg een lange rok met daarover nog een lang truitje die over mijn kont ging. Deed me hijaab om, en pakte me tas. Ik vond mezelf ineens schijnheilig, want naar de moskee deed ik wel lange kleren aan, terwijl als ik gewoon naar werk ga in een spijkerbroek rond loop. Ik zuchtte ‘ Ach ja wereldse leven hè ’. Ik pakte de bus naar Halima’s huis.
Halima:
Ik heb besloten dat ik met Soumia naar een lezing ga. Ze keek in de spiegel, ze had pikzwart lang styl haar en heel licht bruine ogen. Ze was een mooie meid. Ze had het niet laten merken, maar ze was stik jaloers op Soumia. Halima vond Rachid helemaal geweldig en zou er alles aan doen om zijn hart te veroveren. Soumia had een grote fout gemaakt om Halima in vertrouwen te nemen. Ze vertelde alles over Rachid aan haar. Ze wist bijna alles over hem nu. Wat zijn geurtje was, zijn lievelings eten ect. Hij was helemaal haar typ. Ze moest er voor zorgen dat hij haar zag staan. Halima moest wel voorzichtig zijn, want als Soumia iets door zou hebben, kan ze niet meer in de buurt van Rachid komen. Ze moest Soumia te vriend houden tot ze kreeg wat ze wilde.
Geregistreerd op: Oct 31, 2007 Berichten: 281 Woonplaats: Wil je wel weten hea!!
Geplaatst: Vr Dec 04, 2009 4:55 pm Onderwerp:
najima_hoofdoekje schreef:
Misz_Rwina schreef:
Misz_Rwina schreef:
Lieve leden,
Ik heb weer is een tijdje niks van me laten horen.
Dat komt omdat ik te weinig reacties krijg naar mijn gevoel.
Ik ga waarschijnlijk dit verhaal op een andere site plaatsen, waar ik meer reacties krijg.. Voor de leden die dit verhaal nog verder willen lezen ff melden, dan meld ik ook meteen welke site ik em ga plaatsen...
En sorry voor het ongemak.
Kuskus.
haay meid,
ik wil even iets kwijt, maar dit doe k puur omdat ik dit niet helemaal snap. ik was een fan van je, WAS zoals je idd kan lezen.
ik heb dit verhaal losgelaten, om bepaalde redenen.
je plaats een verhaal hierop maar reageert zelden, 1 keer in de 3 maanden ofso, en soms langer niet. het is een leuke verhaal, maar niet leuk meer om te lezen als het maar eens in de tijd word geplaatst. we willen natuurlijk niet steeds weer in spanning blijven
en ik denk dat dat de reden is waarom je ook niet veel reacties meer krijgt.
ik zou zeggen, doe je verhaal maar op een andere site.
maar neem dan wel die tip mee van plaats met regelmaat.
zo hou je je fans bij je
in ieder geval, good luck met je verder leven,
Ma3asalama,
Heey schat,
Hoe gaat 't ? Lang niet gesproken hee!
Tis meer omdat ik het gevoel heb dat niemand dit verhaal leest...
Vandaar, maar miss ga ik het nog maar een keer proberen, maar willen jullie wel willen reageren, want ik krijg namelijk de kriebels van stille lezers en lezeressen. Ik weet niet of ik het goed doe, of slecht begrijp je dat ik dan naar reacties vraag.. Vandaar ook mijn traagheid! Mohiem als ik meer reacties krijg, schrijf ik gewoon door, want mijn fantasie barst! ..
haha safiee mij heb je weer terug !!
ik zal reageren elke keer, promisee,
ik blijf je dit keer trouw!, meshaa laat ons niet lang in spanning,
you know I hate that feeling.
en gaat gaat elhamdoulila, hoe is het met jou en alles?
en zeker man, lange tijd terug, jij was opeens spoorloos eh moezjriema, en mijn god twijfel niet zo over jezelf man, je doet het echt goed tbarkelah, je hebt talentm you go girl.
just go ahead dear,
x
Haha, belooft! Ik begrijp dat wel, ik kan er ook nooit tegen als iemand lang niet schrijft, maar ik hoop wel dat je begrijpt wat ik bedoel. Met mij ook alles okee alhumdoelilah... Haha, keh tesned deze site vind ik nog steeds rustig , maar ik beloof meer te komen en meer de schrijven oke? En bedankt schat voor je compliment! Kijk aan zulke reacties heb ik wat..
Hier nog een vervolgje tis niet lang, maar wel wat...
haha oke oke,
als iedereen blijft roepen dat het rustig is dan blijft het altijd ook gwn stil. gwn reageren op alle topics, en zo word het niet meer rustig
ben ik nou gek? of je hebt geen vervolgje geplaatst?
haha volgens mij ben je et vergeten te doen..
up! _________________ *~ Vetrouwen zit vergrendeld achter een slot, waarna de sleutel de eerlijkheid is..*~~
Geregistreerd op: Apr 02, 2009 Berichten: 4830 Woonplaats: in me jima's hartjee (L)
Geplaatst: Zo Dec 06, 2009 6:56 pm Onderwerp: Re:
upaaaaaaaaaaa _________________
♥Mijn gevoelens die steeds maar groeien voor jou.
Mijn gevoelens die me zeggen dat ik veilig bij je ben.
Mijn gevoeldens die ik uit op dit blad.
Mijn gevoelens die te sterk zijn voor jou.♥
Geplaatst: Di Dec 08, 2009 11:10 pm Onderwerp:
haha oke oke,
als iedereen blijft roepen dat het rustig is dan blijft het altijd ook gwn stil. gwn reageren op alle topics, en zo word het niet meer rustig
ben ik nou gek? of je hebt geen vervolgje geplaatst?
haha volgens mij ben je et vergeten te doen..
up!
Haha, ik heb me zelf keer op keer belooft vaker op deze site te komen *zucht*. Ik ga mezelf 't denk ik nog maar een keer beloven haha.
Jewel schat ffkes naar boven scrolle.
HIER NOG EEN VERVOLG! veel leesplezier, en vermeld er graag bij wat jullie er van vinden
Soumia:
Ik belde aan bij Halima, en ze deed meteen open. Ik wist even niet wat ik zag. Halima zonder ghimaar. Ze was echt prachtig! ‘Tbark’Allah, je bent mooier dat ik had verwacht’ zei ik glimlachend. ‘ Dankjewel schat’ en groette me met een hand. Het beste in de islam, is een vrouw met een hand groeten ook vrouwen onderling, ik had er zelf nooit van gehoord, maarja ik deed maar gewoon mee. Halima liet me binnen, en ik stapte de mooie huiskamer in. Halima woonde alleen. Haar ouders wonen in Marokko, ze is een gescheiden vrouw. Haar ex-man heeft haar binnen gehaald, maar hij mishandelde haar en ze mocht ook niks. Ze mocht niet naar school, niet naar buiten zelfs niet een praatje met de buurvrouw maken. Toen is ze dus gaan scheiden van hem, en heeft geprobeerd alles weer op te pakken. In 3 jaar kon ze vloeiend Nederlands. Wel gebroken, maar ik vind dat wel schattig klinken. Daarna heeft ze een opleiding als receptioniste gevolgd. Ik vind het echt knap van haar hoe ze haar leven weer heeft opgepakt, en ook nog knap Nederlands spreekt! Ik heb echt respect voor haar!
Ik ging bescheiden op de bank zitten. ‘ Lange kleren staan je Mahsa’Allah mooi, moet je vaker doen’
‘ Dankjewel, ooit insha’ allah’ zei ik. Me telefoon trilde, smsje dus. Ik pakte me telefoon, en zag Halima kijken. Ik opende ’t smsje. Schat ik mis je, geniet je een beetje van je vrije dag? X je mannetje!
‘ Haha, een dagje vrij en meneer mist me al’ zei ik lachend. ‘ Rachid zeker?’ ‘ Jep hij kan ook niet zonder me he’ zei ik nog steeds lachend en reageerde snel op zijn smsje. ‘ Jullie zijn wel close he’ zei Halima als strikvraag. ‘ Ja, we kunnen echt niet zonder elkaar, pff ik kan er niet eens aan denken’ zei ik zuchtend.
Halima voelde een steek van jaloezie. ‘ Masha’allah’ zei ze en draaide zich om. Ik vond ’t maar raar hoe kort af ze deed. Ach ja, die zou ’t vast moeilijk hebben, omdat zij nu niemand heeft.
‘ Ik ga mijn kleren aan doen, en dan vertrekken we oke zuster?’ ‘ Is goed meid, schiet op haha’ zei ik.
Halima:
Dit gaat moeilijker dan ik dacht. Die twee zijn gek op elkaar. Nou daar komt dus snel verandering in!
Ik moet dit echt slim aanpakken, ik mag niet laten merken dat ik jaloers ben, wat ik daarnet deed. Ik glimlachte in mezelf, en dacht aan het plannetje dat ik voor morgen had bedacht!
Ik ging terug naar Soumia, en we vertrokken.
‘ Soumia, ik moet je wat zeggen, er is een masha’allah broeder die mij leuk vind’ verzon ik.
‘ Ohh leuk joh! Vertel is verder’ zei Soumia enthousiast. ‘ Hij wilt mijn hand komen vragen, maar hij wilt me eerst zonder ghimaar zien.’ Soumia keek geschrokken. ‘ Dat mag toch niet’ zei ze. ‘ Jawel, het is toegestaan, als een man je hand komt vragen mag hij zien met wie die trouwt’ ‘ Daar heb ik dus nog nooit van gehoord, maar als dat mag wat is het probleem dan?’ ‘ Ik ben bang mijn lieve zuster, dat hij me niet mooi gaat vinden, zonder ghimaar’ ‘ Doe normaal Halima, je bent prachtig zonder ghimaar echt waar!’.
‘ Dankjewel zuster, maar hij wilt me morgen zien, en er moet
wel een mahram bij zijn dus me broer zit erbij. Halima had nog een oudere getrouwde broer in Nederland. ‘ Oke, ik hoop dat het wat wordt tussen jullie, je hebt snel liefde nodig’ zegt Soumia met een glimlach. Meskiena ze dacht echt, oke nu gaat het plannetje beginnen. ‘ Dankjewel zuster’ en ik omhelsde haar. ‘ Ik wou je eigelijk wat vragen Soum, of je me morgen mooi kunt maken voor hem, je weet veel over mode en make-up enzo’ Ja tuurlijk wil ik dat voor je doen, dat had je heus niet hoeven vragen joh’. ‘ Haha, okee dan,. Maar zou dat op werk kunnen, want ik moet meteen door naar zijn huis, met mijn broer, en dan kun je gewoon op werk mijn haar doen en make-up, dan doe ik buiten niqaap op’. ‘ Is goed meid, dan neem ik morgen de spullen mee naar werk’.
Alles ging gewoon volgens plan. Dit gaat makkelijk worden denk ik…
Geregistreerd op: Oct 13, 2008 Berichten: 948 Woonplaats: In het Hartje van de Islam;
Geplaatst: Ma Jul 19, 2010 11:00 pm Onderwerp: Re:
OMG!,, echt een mooi verhaal Misz_Rwina!
Ga pleasseee verder als je tijd hebt!,
echt mooi geschreven!,,
xx _________________ [b]
Hijaab is Not my PRISON;
But my FREEDOM!
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina Vorige1, 2, 3 ... 27, 28, 29
Pagina 29 van 29